Cechy produktu Cabstone 63555

Cabstone 63555 to inteligentny odbiornik audio o wysokiej jakości, który pozwala cieszyć się dźwiękiem w najwyższej jakości. Jest wyposażony w dwa głośniki, które dostarczają naturalny i krystaliczny dźwięk. Dzięki technologii Bluetooth zapewnia bezprzewodowy dostęp do ulubionych utworów muzycznych. Odbiornik jest wyposażony w złącze HDMI, które zapewnia wysokiej jakości wizualne wrażenia. Posiada także wbudowany mikrofon, który oferuje jeszcze większą funkcjonalność. Cabstone 63555 to najlepszy wybór dla osób, które szukają doskonałej jakości dźwięku w dobrej cenie.

Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu Cabstone 63555

0 oferty Właściwości produktu - 10 Dokumenty - 0 Dodatkowe odnośniki - Recenzje - 0 Oceny - 0

Sklep

Ocena sklepu

Dostępność / Wysyłka*

Nazwa produktu w sklepie

Aktualnie nie ma ofert dla tego produktu (dla wybranych kryteriów wyszukiwania) w wybranym regionie.
Prosimy użyć przeglądu UE lub zmienić kryteria filtrowania.

Podobne produkty (Top-10 w Ładowarki przenośne)

Rodzaj baterii
litowa-Polymer
Pojemność
11200mAh
Output
2x USB-A (gniazdko, 10W), max. 10W
Input
1x USB Micro-B (gniazdko)
Czas ładowania
10h
Cechy szczególne
wskaźnik naładowania
Wymiary
275x81x21mm
Waga
275g
Ostatnia aktualizacja ceny
-
W porównaniu od
03. 12. 2013, 18:00

2 min czytania

Tym, co najbardziej wyróżnia dany produkt wśród swojej konkurencji na rynku oraz pozwala zaspokoić potrzeby konsumentów, są przede wszystkim cechy charakterystyczne. Przedsiębiorstwa nieustannie rywalizują między sobą o względy klienta, dostarczając towary lub usługi, których atrybuty mogą zadecydować o potencjalnym zakupie. Poprzez cechy dóbr rozumie się wiele różnych właściwości. Jakie powinny być podstawowe cechy produktu? Które z atrybutów są najbardziej pożądane przez klientów?

Jakie są podstawowe cechy produktu?|Foto:mozakim / Shutterstock
  • Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści
  • Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Są najbardziej cenne, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe
  • Warto podkreślać je w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej Onetu

Przez podstawowe cechy produktu rozumie się jego szczególne właściwości, które sprawiają, że jest on wyjątkowy na tle pozostałych dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwa przykładające szczególną uwagę do tych aspektów oraz dbające o wysoką jakość swoich towarów bądź usług, wykazują z reguły najlepsze wyniki sprzedażowe. W ten sposób buduje się również swoista więź oraz kontakt pomiędzy stroną sprzedającą a klientem. Aby to osiągnąć, firmy muszą szczegółowo oraz wyraźnie omówić strategię zarządzania marketingowego, która następnie umiejętnie przyciągnie klienta. Cechy produktów są ściśle powiązane z korzyściami, jakie za sobą niosą, choć można dostrzec pomiędzy nimi także pewne różnice.

Zobacz także: Kryzysy gospodarcze — czym są?

Podstawowe cechy produktu — dlaczego mają znaczenie?

Ustalenie prawidłowych cech produktu przez przedsiębiorstwo ma zawsze ogromne znaczenie. Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści. Pomimo tego, że z reguły to pozytywy płynące ze sprzedaży danego dobra są przeważające, w niektórych przypadkach właściwości produktu mogą mieć równie decydujące znaczenie. Przykładowo, jeśli wszystkie proponowane towary w danej kategorii zapewniają te same podstawowe korzyści, dodanie nawet jednej unikalnej cechy może spowodować znaczne zwiększenie zainteresowania tym dobrem. To z kolei przekłada się na uzyskanie przewagi nad konkurencją i lepszymi wynikami sprzedażowymi. Producenci doskonale wiedzą, że to klienci ostatecznie decydują o potencjalnym zakupie, dlatego pragną jak najlepiej przekonać ich do siebie.

Podstawowe cechy produktu — na co zwrócić uwagę?

Każdy produkt lub usługa oferowana przez sprzedawców ma swój cel. Unikalność danego dobra może przyczynić się do znacznego odróżnienia go od oferty konkurencji. Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Jednak są one najbardziej cenne tylko wtedy, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe. Większość konsumentów nabywa wszelkie dobra w celu rozwiązania jakiegoś problemu albo zaspokojenia prywatnej potrzeby. Warto wziąć to pod uwagę, planując atrybuty produktu. Muszą one zadowalać klientów i oferować odpowiednią jakość, aby budować zaufanie wokół marki — kupcy, wybierając dany towar lub usługę, bardzo często (nawet podświadomie) myślą w kategoriach „co będę z tego miał”?

Czytaj także w BUSINESS INSIDER

Biorąc pod uwagę istotne znaczenie cech danego produktu oraz idących za nimi korzyści, warto podkreślać je również w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing. Co więcej, śledzenie aktualnych trendów oraz wymagań konsumentów pozwala na uzupełnianie czy aktualizowanie produktów zgodnie z potrzebami klientów, gdy oczekują oni nowych bądź dodatkowych aspektów w kontekście użyteczności.

Podstawowe cechy produktu — marketing

Aby zmaksymalizować oczekiwany wynik sprzedażowy, należy zorganizować staranną i zaplanowaną strategię marketingową danego produktu lub usługi. Przyczyny niepowodzeń wielu firm wynikają z niewłaściwej koncepcji cech produktu. Przed wejściem na rynek gospodarczy trzeba mieć jasną wizję tego, w jaki sposób ustalić priorytety atrybutów oferowanych dóbr. Przed przystąpieniem do opracowania odpowiedniej strategii marketingowej, warto wziąć pod uwagę następujące kwestie:

  • trzeba podzielić poszczególne cechy produktu bądź usługi na dane zagadnienia lub tematy,
  • należy jasno ustalić cel oraz wykonalność konkretnego atrybutu, a także przedyskutować go z członkami zarządu przedsiębiorstwa,
  • określić właściwość priorytetową, która ma największy wpływ na zakup z punktu widzenia konsumenta,
  • przeprowadzić analizę priorytetowości poszczególnych cech, na podstawie zagadnień takich jak potrzeby podstawowe, wydajnościowe, atrakcyjność oraz element zaufania,
  • przeprowadzić analizę priorytetowości atrybutów z uwzględnieniem możliwych ograniczeń takich jak między innymi pieniądze, czas i proces produkcyjny, wpływ zasobów ludzkich.
  • Zobacz także: Ekonomia — nauka o prawach, które rządzą produkcją

    Podstawowe cechy produktu — reklama

    Każda skuteczna reklama produktu lub usługi zawiera się w pewnym określonym schemacie. Odpowiednia promocja dóbr powinna uwydatnić wszystkie ich niezbędne cechy i szczególnie podkreślić te, które wyróżniają się na tle konkurencji. Reklama jest bowiem jednym z najsilniej oddziałujących czynników, decydujących o ostatecznym zakupie produktu przez konsumenta — warto więc poświęcić jej jak najwięcej uwagi oraz zaangażowania. Podstawowymi zagadnieniami w kontekście tworzenia dobrej reklamy są kolejno:

  • wizualne uwypuklenie najbardziej decydujących cech danego produktu,
  • umiejętne podkreślenie wartości oraz przydatności towaru bądź usługi,
  • przedstawienie konsekwencji nieużywania produktu,
  • bezpośrednie zestawienie dóbr z konkurencją w celu wykazania różnic z korzyścią,
  • ukazanie pozytywnych rezultatów związanych z użytkowaniem towaru lub usługi, np. poprzez wywiady z zadowolonymi klientami.
  • Podstawowe cechy produktów powinny zawierać przede wszystkim wszystkie te właściwości, które mają szanse spełnić oczekiwania potencjalnych nabywców. Liczne badania potwierdzają, że raz pozyskany klient obdarzony poczuciem zaufania oraz jakości chętnie wraca do sprawdzonych rozwiązań. Warto zatem zadbać o odpowiednie przygotowanie cech produktów pod kątem strategii biznesowej, marketingowej, a także reklamowej, w celu realizacji przyszłych zysków.

    Ten artykuł od 2009-02 wymaga zweryfikowania podanych informacji.

    Należy podać wiarygodne źródła, najlepiej w formie przypisów bibliograficznych.
    Część lub nawet wszystkie informacje w artykule mogą być nieprawdziwe. Jako pozbawione źródeł mogą zostać zakwestionowane i usunięte.
    Dokładniejsze informacje o tym, co należy poprawić, być może znajdują się w dyskusji tego artykułu.
    Po wyeliminowaniu niedoskonałości należy usunąć szablon {{Dopracować}} z tego artykułu.

    Produkt – każdy obiekt rynkowej wymiany oraz wszystko, co może być oferowane na rynku. Produktem może być dobro materialne, usługa (profesjonalna), miejsce, organizacja bądź idea.

    Podział produktów[edytuj | edytuj kod]

    Ze względu na sposób wykorzystania i przeznaczenia, produkty dzielimy na:

    • konsumpcyjne:
      • powszednie:
        • podstawowe,
        • impulsywne,
        • nagłej potrzeby;
      • wybieralne:
        • homogeniczne (jednolite),
        • heterogeniczne;
      • luksusowe,
      • sporadyczne (epizodyczne),
      • niepostrzegalne;
    • przemysłowe:
      • dobra inwestycyjne,
      • produkty wyposażenia dodatkowego,
      • surowce,
      • materiały,
      • półprodukty,
      • produkty zaopatrzeniowe,
      • usługi profesjonalne.

    Ze względu na stopień materialności (bo usługa to też produkt, zgodnie z przytoczoną wyżej definicją), produkty dzielimy na:

    • czyste produkty materialne,
    • produkty materialne z towarzyszącymi usługami,
    • hybrydy (pół na pół),
    • usługi z towarzyszącymi produktami materialnymi,
    • czyste usługi.

    Usługi uznawane są za produkty jedynie w odniesieniu do usług profesjonalnych oraz komplementarnych (np. konto bankowe).

    Struktura produktu[edytuj | edytuj kod]

    W każdym produkcie można wyróżnić pewne poziomy, składające się na cały produkt. W literaturze można spotkać się z dwiema głównymi koncepcjami budowy produktu:

    • pierwsza, zaproponowana przez T. Levitta w latach 80. XX w., mówi o trzech poziomach[1]:
      • rdzeń (jądro) to, czyli fizyczny wymiar produktu, jego cechy funkcjonalne oraz zastosowane rozwiązania techniczne,
      • produkt rzeczywisty to wszystko co ma wpływ na postrzeganie towaru (usługi) przez konsumenta. Składają się na to takie czynniki jak: marka, znak handlowy, model, materiał, cena, jakość, opakowanie, styl, a także wygląd,
      • produkt poszerzony to korzyści dodatkowe, takie jak: dostawa, gwarancja, reklamacje, części zapasowe, dostępność punktów usługowych, instrukcja, łatwość instalacji i konserwacji, warunki płatności itp. ;
    • druga, opisana przez Ph. Kotlera obejmuje pięć poziomów:
      • podstawowy pożytek – jest to podstawowa potrzeba zaspakajana przez dany produkt (a więc rozrywka w przypadku telewizora),
      • produkt podstawowy – ta część produktu, która jest niezbędna do zaspokojenia potrzeby (np. telewizor),
      • produkt oczekiwany – oczekiwania klienta wobec produktu (panoramiczny obraz),
      • produkt rozszerzony – wszystko co przewyższa oczekiwania klienta (dźwięk stereo, podłączenie konsoli do gier),
      • produkt potencjalny – wszystkie modernizacje jakim może zostać poddany produkt w przyszłości (możliwość przeglądania stron WWW na telewizorze, przegląd zdjęć).

    Funkcje produktu[edytuj | edytuj kod]

    Podstawową funkcją każdego produktu jest zaspokojenie potrzeby nabywcy. Najczęściej jest to więc użyteczność produktu. Oprócz tej podstawowej każdy produkt pełnić powinien dwie dodatkowe funkcje. Pierwsza z nich wiąże się z łatwością użytkowania produktów, druga zaś z ich kształtem i kolorystyką.

    Łatwość użytkowania produktu jest szczególnie widoczna w wypadku nowoczesnych produktów przemysłu elektronicznego (np. nowoczesne telewizory, aparaty fotograficzne, komputery czy magnetowidy).

    Kształt i kolorystyka produktów mają w warunkach gospodarki rynkowej duże znaczenie. Klientom oferuje się wiele różnych produktów zaspokajających tę samą potrzebę (np. samochody, odzież). Na wybór wpływać może kształt, kolor i inne elementy kształtujące pierwsze wrażenie. Ogromne znaczenie ma także opakowanie.

    Cykl życia produktu[edytuj | edytuj kod]

    Produkt tak jak każde dobro ma swoje cykle od wprowadzenia go na rynek poprzez działanie na rynku lub jego wycofanie. Cykl życia produktu składa się z 4 faz:

    • wprowadzenia produktu na rynek, sprzedaż niska,
    • wzrostu,
    • dojrzałości, czyli nasycenie produktem,
    • spadku (schyłku).

    Strategie produktu[edytuj | edytuj kod]

    Elementami strategii produktu są:

    • kształtowanie funkcji produktu,
    • kształtowanie struktury asortymentowej firmy,
    • planowanie cyklu życia produktu,
    • kreowanie nowych potrzeb i produktów ich zaspokajających.

    Na strategię produktu składają się również elementy takie jak:

    • jakość,
    • reklama,
    • wzór,
    • cechy,
    • marka i znak firmowy,
    • opakowanie,
    • rozmiary,
    • serwis,
    • gwarancja.

    Przykładowe strategie produktu:

    • strategia utrzymywania konkurencyjności oferty,
    • strategia pełnego asortymentu produktu,
    • strategia ograniczonego asortymentu produktu,
    • strategia rozszerzania linii produktów,
    • strategia uzupełniania linii produktów,
    • strategia oczyszczania linii produktów

    Przypisy[edytuj | edytuj kod]

    1. Włodzimierz Gogołek, Wiesław Cetera: Leksykon tematyczny. Zarządzanie, IT. Wydawnictwo Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, 2014, s. 166–169. ISBN 978-83-63183-58-5.

    Cechy produktu Cabstone 63555

    Bezpośredni link do pobrania Cechy produktu Cabstone 63555

    1. Informacje o specyfikacji i instrukcja części zamiennych Canon 10x32 Is

    2. Instrukcje montażu i użytkowania Dell E2720hb

    3. Karta szybkiej instalacji Haier Md 2485egs

    4. Ustawienie Fujitsu Lifebook E780

    5. Podręcznik z informacjami dotyczącymi bezpieczeństwa i przepisów prawnych Aeg Santo 1502iu

    6. Podręcznik użytkownika i instrukcja montażu Canon Mv850

    7. Aktualizacja oprogramowania sprzętowego Emerson Larissa Kf220tzg00

    8. Podręcznik z informacjami dotyczącymi przepisów i bezpieczeństwa Asus Pg191

    9. Obsługa i wskazówki dotyczące bezpieczeństwa Bosch Ksw30v80gb

    10. Praktyka techniczna i podręcznik instalacji Black And Decker Beh550

    11. Podręcznik użytkownika i pielęgnacji Dell Optiplex 81ftk

    12. Podręcznik pacjenta Dell Latitude D Series

    13. Uwaga techniczna Dewalt D28116

    14. Podręcznik szybkiego podłączenia i konfiguracji Cabletron Systems Cyberswitch 9w006

    15. Instrukcje budowlane Hitachi Cg 10dl

    16. Instrukcja użytkowania, pielęgnacji i instalacji Cadel Kook 90 4 0v

    17. Podręcznik instalacji i wsparcia Electrolux Euf3100

    18. Instrukcja serwisowa właściciela Electrolux Eqacf01txwi

    19. Ilustrowany wykaz części Electrolux 587 15203802

    20. Dokument techniczny CAndb Technology Cnb Avn120 Series

    21. Aktualizacja informacji Aeg Adx6351am

    22. Ważne instrukcje i ostrzeżenia Cisco Cx Feip 1fx Installation And Con Guration

    23. Instrukcja bezpieczeństwa i gwarancji Epson Eh Tw5750

    24. Przeczytaj najpierw ten podręcznik Dell Powervault 735n

    25. Podręcznik użytkownika Podręcznik użytkownika Cadillac Cts Sport Sedan Brochure 2011

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Cechy produktu Cabstone 63555